hallå!

nämen tjenare på dej med! :P

Kom nyss in. TYP
har skoskav, ont som faaan! och de e ont.. hehe iaf jag å niclas fick för oss att gå till sommarbyn.. Å de gjorde vi ;) ja..
OHJA!.. iaf. FAN va man saknar tiderna i sommarbyn :(
jag bodde där innan me min pappa. fast den sista tiden vi bodde där så var inte pappa där utan han va hos sin flickvän.. så jag å mina polare var där ute. SÅ JÄVLA NICE! de kändes som om man bodde ensam :P
ingen tid att passa och kunde va hur många som helst där :P
hade ju min katt Misan.. men hon dog =( VILA I FRID MISAN! ifall du läser detta......;)
men de va liksom så man va inne i byn till ungefär 12, ibland längre.. så kom man hem, några stycken. satte man på grillen, stod där i mörkret å grillade ;) myyyyssss
Sen då närmade de sig morgon då vid 3-4 tiden så blev man småhungrig igen då började man laga pannekauugoor (pannkakor) .. HAHA jafan de va tider det.

saknar de faktist. men vafan.. allt roligt har sitt slut right!?
verkar så iaf..

kyss å smäll på käften! ^^

Permalink Be Happy =D Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: zandra!!

woohoow, så rolligt !!

ja, sommarbyn. där hade man kul ibland :D

R.I.P MISAN!! (L)

Postat av: Softiz

hihi ja de hade man JU ^^



ja <3

Postat av: Bobban

Allt roligt har ett slut men ersätts såklart med nytt annat roligt. :D Tur det! Hade man samma kul hela tiden så skulle man inte tycka om det till slut. Så vänta så kommer nog nästa kul strax!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback